Bestuur

Dienstverlening aan de stad

Dienstverlening aan de stad

Opgave van de stad

De dienstverlening is het visitekaartje van de gemeente. In onze informatievoorziening, processen taalgebruik en producten stellen wij de inwoners centraal. We richten ons op: innovatie, het verder digitaliseren en door ontwikkelen van de (persoonlijke) dienstverlening en het verbeteren van de efficiëntie. Om dit te realiseren ligt de focus op een drietal aspecten. Ten eerste het gemak voor de gebruiker: wij houden rekening met de digitaliserende samenleving, de gemeentelijke producten zijn vindbaar en toegankelijk en wij zijn voor iedereen bereikbaar. Ten tweede richten wij ons op betrokkenheid: onze medewerkers zijn klantgericht, gaan op zoek naar de vraag achter de vraag en durven af te wijken van de gebaande paden wanneer nodig. Ten derde werken we open en transparant.  

Indicatoren

Naam indicator

Referentiewaarde

Streefwaarde

Bron

Wettelijk

2020

2021

2022

2023

2024

Waardering van bezoekers over de dienstverlening van het Sociaal Plein

7

7

7

8

7,5

Hilversum Monitor

Niet wettelijk

Waardering van inwoners over de dienstverlening van de gemeente

7

7

7

8

7,5

Hilversum Monitor

Niet wettelijk

Waardering van inwoners over de digitale dienstverlening van de gemeente

7

7

7

8

7,5

Hilversum Monitor

Niet wettelijk

Financieel meerjarenoverzicht

Thema Dienstverlening aan de stad

Realisatie 2022

Begroting 2023

Begroting 2024

Begroting 2025

Begroting 2026

Begroting 2027

Lasten

2.731

2.179

3.209

2.976

3.078

3.102

Baten

-1.500

-1.280

-2.451

-2.361

-2.548

-2.593

Saldo thema Dienstverlening aan de stad

1.230

898

757

614

530

509

Lasten & baten

3.209

5,3 %

2.451

75,7 %

Deze pagina is gebouwd op 11/10/2023 09:21:52 met de export van 11/10/2023 09:11:48